COMENTARIU CRITIC


        Realizează compoziții metalice nonfigurative folosind tehnica sudării. Calitatea lineară a fier-betonului (metalul preferat) este valorificată în asamblaje spațiale cu o plasticitate aponderală, cu inserții mobile sau în asociere cu fragmente de oglindă - indicii ale realului inclus interactiv în metafora compoziției (Pendulul, Clepsidra).
        Conceptul de timp (drama acceptării tacite a ireversibilului) a constituit un reper al reflecțiilor din perioada studiilor. Creația lui rezumă - până în prezent - doar experiența și acumulările acelor ani.


Elena Mihuț
 


IMAGINI



    BIOGRAFIE

    (București, 1972)

    Studii academice:
    1991 - 1997 - Academia de Arte, cu Mircea Spătaru și Darie Dup, București.

    Membru al Uniunii Artiștilor Plastici din România
     


    PROIECTE

    Expoziții de grup:
    1993 - StudentFest, Cercul Militar, Timișoara;
    1994 - Expoziții în cadrul schimburilor interacademice, Academia de Artă din Budapesta și București;
             - Dialogul libertății, Galeria Galla, București;
    1995 - Salonul de Sculptură Mică, Galeria Orizont, București;
             - Profesor și student, Galeria Apollo, București;
             - 130 de ani de la înființarea Academiei de Artă, Galeria Etaj 3/4, Teatrul Național, București;
             - Galeria Academiei de Artă, București;
    1996 - Salonul de Sculptură Mică, Galeria Orizont, București;
             - Omagiu lui Brâncuși, Galeria Academiei de Artă, București;
    1997 - Ambasada Mexicului, București;
             - Expoziția absolvenților, Galeria Academiei de Artă, București.
     


    BIBLIOGRAFIE

    Fundația Culturală META, Un secol de sculptură românească. Dicționar A-D. Colecția SINTEZE, Editura META, 2001, pp. 29 - 30.