COMENTARIU CRITIC

       
        Sculptură figurativă de mici dimensiuni. Personaje hibride, pline de vivacitate, ce evocă o umanitate desfigurată, apropiată de universul fantastic al lui Hieronymus Bosch, dar şi de lucrarea Field (Câmpul) a lui Antony Gormley, cu o mutaţie semnificaţivă de accent în ceea ce priveşte individualitatea acestor personaje.


Corina Teacă
 


IMAGINI



    BIOGRAFIE

    (Drobeta-Turnu-Severin, Mehedinți, 1956)

    Studii academice:
    1978 - 1984 - Institutul de Arte Plastice „Nicolae Grigorescu”, cu Geta Caragiu, București.
     


    PROIECTE

    Expoziții personale:
    1986, 1992, 1995, 1996, 1998 - Bucureşti.

    Expoziții de grup:
    1991 - 1992 - Malines, Belgia;
    1995 - Palatul Unesco, Paris, Franța;
    1998 - Leipzig, Germania;
    2011 - Geneza, MAER, Milano, Italia.

    Simpozioane:
    1984 - Oedip sau stăpânul, Ediția a XV-a, Măgura, Buzău;
    1985 - Tabăra de sculptură, Brăila;
    ​1990 - Riga, Letonia.
     


    BIBLIOGRAFIE

    Saur, Saur Allegemaine Kunstlerlexikon. Die Bildenden Kunstler aller Zeiten un Volker, 47, K.G. Saur Munchen-Leipzig, 2005.
    Vlasiu, Ioana (coord.), Dicționarul sculptorilor din România. Secolele XIX-XX, vol. I, lit. A-G, Editura Academiei Române, București, 2011, p. 223.

    Guţă, Adrian, Generaţia ’80 în  artele vizuale, Editura Paralela 45, Bucureşti, 2009.

    Surse web:
    http://revistatur.ro/design/page.php?name=editia15
    https://www.facebook.com/petru.alexandru.galai/about